OPŁATA KONFERENCYJNA

UCZESTNIK
690 zł brutto - płatność do 31.07.2021 r.
790 zł brutto - platność od 01.08.2021 r.
Opłata obejmuje: serwis powitalny, obiady w dniach 23 i 24.10.2021,
serwisy kawowe, kolację w dniu 22.10.2021, materiały konferencyjne,
wstęp na wystawę firm, udział w sesjach naukowych oraz certyfikat udziału
OSOBA TOWARZYSZĄCA
300 zł brutto
Opłata obejmuje: obiady w dniu 23 i 24.10.2021, kolację w dniu 22.10.2021


ZAKWATEROWANIE

POKÓJ STANDARD
Pokój dla 1 osoby: 369 zł brutto
Pokój dla 2 osób:   439 zł brutto (cena za pokój, nie za miejsce w pokoju)
POKÓJ DELUXE
Pokój dla 1 osoby: 420 zł brutto
Pokój dla 2 osób:   490 z brutto (cena za pokój, nie za miejsce w pokoju)
WAŻNE INFORMACJE
doba hotelowa: 16:00 - 12:00
ceny zawierają: śniadanie, dostęp do wi-fi, podatek VAT

parking: płatny indywidualnie w recepcji


DODATKOWE OPCJE

KOLACJA TOWARZYSZĄCA
Kolacja odbędzie się 23.10.2021 r.
Dla uczestnika: 150 zł brutto
Dla osoby towarzyszącej: 170 zł brutto

Kolacja z oprawą muzyczną.
Rezerwacji udziału można dokonać w formularzu rejestracyjnym.
Kolacja nie jest finansowana ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w Infarmie


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZAREZERWUJ NOCLEG



INFORMACJE O PŁATNOŚCI

DANE KONTA
Bachleda Kongresy Eventy Sp. z o. o.
ul. Krupówki 29  34-500 Zakopane
nazwa banku: Santander Bank Polska S. A.
nr konta: 66 1090 1838 0000 0001 1926 0858
Tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika / nr proformy
FAKTURA
za udział w konferencji oraz zakwaterowanie Uczestnik otrzyma fakturę z vatem 23%
faktura właściwa zostanie wystawiona wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie organizatora
faktura proforma oraz faktura właściwa zostaną przesłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany podczas rejestracji
W razie braku dokumentu w skrzynce odbiorczej prosimy o sprawdzenie folderu spam na Państwa poczcie e-mail
ANULACJA
Anulacji zgłoszenia można dokonać tylko w formie pisemnej na adres mailowy kknap@grupabachleda.pl.
W wiadomości prosimy o podanie numeru konta bankowego, na które zostanie zwrócona refundowana kwota obliczona na podstawie zaakceptowanych podczas rejestracji warunków anulacji zgłoszenia.

anulacja do 90 dni przed rozpoczęciem Konferencji - brak kosztów
anulacja między 100-70 dni przed rozpoczęciem Konferencji - koszty w wysokosci 30% kwoty
anulacja między 70-40 dni przed rozpoczęciem Konferencji - koszty w wysokości 50% kwoty
anulacja między 40-14 dni przed rozpoczęciem Konferencji - koszty w wysokości 75% kwoty
anulacja poniżej 14 dni przed rozpoczęciem Konferencji - koszty w wysokości 75% kwoty