Opłata konferencyjna

dla lekarza:

płatność do 31.07.2025
790 zł brutto (642,28 zł netto)

płatność od 01.08.2025
890 zł brutto (723,58 zł netto)

obejmuje:
‣ udział w sesjach naukowych,
‣ wejście na wystawę firm,
‣ materiały konferencyjne,
‣ e-certyfikat uczestnictwa,
‣ 17 X: serwis powitalny, kolację
‣ 18 X: serwisy kawowe, obiad
‣ 19 X: serwisy kawowe, obiad

Zarejestruj się klikając tutaj



dla osoby towarzyszącej:
550 zł brutto (447,15 zł netto)

obejmuje:
‣ 17 X: serwis powitalny, kolację
‣ 18 X: serwisy kawowe, obiad
‣ 19 X: serwisy kawowe, obiad


Nocleg w ibis Styles Nowy Targ

Pokój jednoosobowy

395 zł brutto za dobę, śniadanie w cenie
(321,14 zł netto)

Pokój dwuosobowy
445zł brutto za dobę, śniadanie w cenie
(361,79 zł netto)

Kwota za noclegu jest spakietowana - zostanie doliczona do opłaty konferencyjnej i zostanie wystawiona faktura łączna z VAT 23%


Rezerwacji pokoi na czas Konferencji będzie można dokonać w formularzu rejestracyjnym podczas zgłoszenia udziału, bądź wysyłając e-mail na adres: kknap@grupabachleda.pl


Doba hotelowa
rozpoczyna się o 16:00, kończy się o 12:00.

Zachęcamy Państwa do poruszania się komunikacją publiczną. Hotel dysponuje niewielkim prywatnym parkingiem, w pobliżu obiektu również dostepne są miejsca postojowe jednak dość mocno oblegane zwłaszcza podczas weekendów. Organizator nie gwarantuje miejsc parkingowych i jednocześnie nie prowadzi ich rezerwacji.


Kolacja z muzyką mechaniczną 18.10.2025

300 zł brutto (243,00 zł netto)

*Kolacja jest płatna dodatkowo,
nie zawiera się w opłacie wpisowej.

Kolacja nie jest finansowana ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w Infamie oraz firm członkowskich POLMED lub MedTech Polska.

ZAREJESTRUJ SIĘ KLIKAJĄC TUTAJ



DANE KONTA
 Dane konta do dokonania płatności (za udział, zakwaterowanie, opcje dodatkowe)
Bachleda Kongresy Eventy Sp. z o. o.
ul. Krupówki 29 | 34-500 Zakopane
nazwa banku: Santander Bank Polska S. A.
nr konta: 66 1090 1838 0000 0001 1926 0858
Tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika

FAKTUROWANIE
Za udział w Konferencji oraz zakwaterowanie Uczestnik otrzyma fakturę z 23% VAT.
Faktura właściwa zostanie wystawiona wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie organizatora.
Faktura proforma oraz faktura właściwa zostaną przesłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany podczas rejestracji.
W razie braku dokumentu w skrzynce odbiorczej prosimy o sprawdzenie folderu spam na Państwa poczcie e-mail

WARUNKI ANULACJI
Anulacja bez ponoszenia kosztów obowiązuje do 100 dni przed rozpoczęciem Konferencji.
Po tym terminie obowiązywać będą następujące koszty rezygnacji:
- anulacja między 100-70 dni przed Konferencją płatnik ponosi 35% kosztów,
- anulacja miedzy 70-40 dni przed Konferencją płatnik ponosi 50% kosztów,
- anulacja miedzy 40-14 dni przed Konferencją płatnik ponosi 75% kosztów,
- anulacja 13 dni lub mniej przed Konferencją płatnik ponosi 100% kosztów.
Szczegóły zawarte są w Regulaminie.

REGULAMIN KONFERENCJI
Aby pobrać regulamin prosimy kliknąć TUTAJ.
Rejestracja jest jednoznaczna akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu, a także nakłada na Uczestnika obowiązek przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem. Powoduje również powstanie obowiązku dokonania płatności za zamówiony pakiet uczestnictwa.