udział w Konferencji, dodatkowe aktywności

UCZESTNIK
890 pln
Opłata obejmuje:
udział w sesjach naukowych, wstęp na wystawę firm
materiały konferencyjne, certyfikat udziału
serwis powitalny, kolację dn. 20.10.2023
obiady, serwisy kawowe w dn. 21-22.10.2023

wysokość opłaty
790 zł/brutto do 31.07.2023
890 zł/brutto od 01.08.2023
OSOBA TOWARZYSZĄCA
550 pln
Opłata obejmuje:
serwis powitalny, kolację dn. 20.10.2023
obiady, serwisy kawowe w dn. 21-22.10.2023

wysokość opłaty
450 zł/brutto do 31.07.2023
550 zł/brutto od 01.08.2023
21.10.2023 - kolacja z muzyką mechaniczną
250-280 pln
Kolacja jest płatna dodatkowo, nie jest finansowana ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w Infamie oraz firm członkowskich POLMED lub MedTech Polska.

wysokość opłaty
250 zł - kolacja dla uczestnika
280 zł - kolacja dla os. towarzyszącej
 
 
zakwaterowanie w hotelu Ibis Styles Nowy Targ, ul. Kolejowa 165, 34-400 Nowy Targ

POKÓJ 1-OSOBOWY


360 zł brutto/doba/śniadanie w cenie
Doba hotelowa: 16:00 - 12:00
Rezerwacji można dokonać w formularzu rejestracyjnym

POKÓJ 2-OSOBOWY

420 zł brutto/doba/śniadanie w cenie
cena za pokój (nie za miejsce w pokoju)

Doba hotelowa: 16:00 - 12:00
Rezerwacji można dokonać w formularzu rejestracyjnym


Ibis Styles Nowy Targ, ul. Kolejowa 165, 34-400 Nowy Targ



 
Zarejestruj się, zarezerwuj nocleg!


DANE KONTA, FAKTUROWANIE, WARUNKI ANULACJI

DANE KONTA
Bachleda Kongresy Eventy Sp. z o. o.
ul. Krupówki 29 | 34-500 Zakopane
nazwa banku: Santander Bank Polska S. A.
nr konta: 66 1090 1838 0000 0001 1926 0858
Tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika / nr proformy

FAKTURA
Za udział w Konferencji oraz zakwaterowanie Uczestnik otrzyma fakturę z 23% VAT.
Faktura właściwa zostanie wystawiona wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie organizatora.
Faktura proforma oraz faktura właściwa zostaną przesłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany podczas rejestracji.
W razie braku dokumentu w skrzynce odbiorczej prosimy o sprawdzenie folderu spam na Państwa poczcie e-mail

ANULACJA
Anulacja bez ponoszenia kosztów obowiązuje do 100 dni przed rozpoczęciem Konferencji.
Po tym terminie obowiązywać będą następujące koszty rezygnacji:
- anulacja między 100-70 dni przed Konferencją płatnik ponosi 35% kosztów,
- anulacja miedzy 70-40 dni przed Konferencją płatnik ponosi 50% kosztów,
- anulacja miedzy 40-14 dni przed Konferencją płatnik ponosi 75% kosztów,
- anulacja 14 dni lub mniej przed Konferencją płatnik ponosi 100% kosztów.
Szczegóły zawarte są w Regulaminie.
  Zarejestruj się, zarezerwuj nocleg! Pobierz Regulamin